2019年10月20日星期日

《毛骨悚然撞鬼經》的二十周年

《毛骨悚然撞鬼經》的二十周年

稻垣吾郎帶着班小學生喺節目讀來信,分享各地靈異經歷,然後亦會將故事拍成短篇播放,氣氛之一流把我嚇親。


是咁的,我主持了半生人嘅晚間電台節目,聽過好多人追問,你驚唔驚?驚乜呢?哦,原來講嘅唔係電台恒常嘅鬼古節目,而係發生喺電台嘅怪異事件。少女時代已經知道fact check嘅重要性,於是真係走去查找事主問個究竟。老實講呢啲嘢邊有得fact check吖!

唯獨一單至今仍然係最多人所共同遭遇到,若然以統計角度,必然係我眼中首選,就係大堂周圍遊蕩嘅細路,自己笑自己玩,之前就有主持聽到細路唱歌,嚇到魂飛魄散,亦有另一位主持話親眼見到個細路喺長走廊處奔跑,甚至停留喺直播室大玻璃外偷望,喺夜深人靜嘅凌晨點都會心寒。

嗰個時代聽眾最鍾意寄啲金句書簽或者平安求福嘅小精品畀主持,掛住個叮噹會喺重門深鎖嘅錄音室發出聲響。呢件事直到有次訪問一位絕少蒲頭嘅歌手,佢到埗直播室就同我講,你唔好驚呀,原來佢秘密咁話接觸到異界,不過只限於見到而未有溝通,這位歌手平日為人沉實內斂,佢話睇到個着住藍色衫嘅細路,一直喺度好奇望住我哋。其實我從來無驚,只係多年來一路諗佢點解停留咗喺人間。

睇鬼電影聽鬼故事唔係我個人喜好,之但係只有日本嘅《毛骨悚然撞鬼經》係令我真驚,每次睇完起碼幾個夜晚要開燈瞓覺,最初係稻垣吾郎帶着班小學生喺節目讀來信,分享各地靈異經歷,然後亦會將故事拍成短篇播放,氣氛之一流把我嚇親,值得一提係每個片段都會留下註腳,亦有位貌似專家或sensei出嚟解說,講吓鬼魂嘅心意同心結,世道無常人生百態,理解凡事有始終才是大道,小學生們其實就代表咗我哋,教你絕不要漠視事實嘅存在,永遠抱住尊重人哋嘅態度去理解,節目內容亦無勉強將善惡定義,亦不會用鬼怪喧閙,就留個白等你思考。

今年秋季原來已是節目二十周年,今年演出有佐佐木藏之介、鈴木保奈美同我好欣賞嘅佐藤健等等,撞鬼經嘅風采依舊。

置身如此鬼域,相比戲中靈異,我哋遇到嘅邪魔簡直恐怖萬倍。小城正撞鬼,挨家挨戶亮着燈嘅人,今晚平安嘛?
撰文:陳海琪

藍調時光

廣播人。寫作人。電視節目主持人。一直相信:只有逆風而行,才知道飛翔的力量。

沒有留言:

發佈留言