2018年11月30日星期五

而我不知道本土派是誰 - 陳也

而我不知道本土派是誰 - 陳也


起這條題?是咁的。外地親戚問起西九補選種種,睇見有人指,年輕人和本土派不是放棄香港而係放棄泛民,她一頭問號。難得能夠馬後炮,當然樂於幫她們解難鬆綁。但親戚劈頭就問這條題,自以為緊貼時勢的我也只能支吾其辭。嗯,我真係唔知道本土派是誰。阿人和老馮,肯定排除在本土派之外,另外兩位拎到千幾票只能貢獻五萬元保證金給明日大嶼的參選者,有冇自認過本土派?印象中係冇嘅。選舉主任DQ得劉小麗,自認本土派的入閘率相當渺茫。親戚又問,點解本土派放棄泛民,係咪因為阿人和老馮都係OSF(老海鮮)?問題前截關乎雨傘運動前世今生人鬼不分的宿怨,花三年零八個月抗戰式陳述亦未必解釋得明。但兩位候選人確係令人肅然起敬的長者,他們老有所養,打拼人生,下半場絕對可以退休享樂,仍肯入閘陪建制跑(嘿,冇剷我,話明係馬後炮),係有輸得起的容量,絕非呃秤海鮮。自古以來,海鮮有價,坊間有人指老馮個價好堅,我也希望是真的。又不是取代中華白海豚,只係永續魚缸裏的游水海鮮,老馮實證,唔使落孔雀石綠,鹹魚都會翻生。選舉主任毋庸置疑,本土派無論是誰,鹹魚蒸肉餅(或老餅),永遠唔會係選項。

沒有留言:

發佈留言