2019年11月15日星期五

仲放?成個香港畀你毒死晒啦! - 馮睎乾

仲放?成個香港畀你毒死晒啦! - 馮睎乾

互聯網(互聯網)

我天生大愛包容,至今仍與腦殘藍保持最低限度的溝通。昨天有位腦殘藍對我說:「曱甴真係殘忍,走去燒阿叔,你做乜唔鬧佢哋呀?」我衝口而出:「咦,你今日做乜咁關心人類?燒聖誕樹就話譴責啫,燒人又關你事?」

腦殘藍一聽,馬上扯火咆哮:「邊個話我關心聖誕樹呀?我一向都鬧啲暴徒打人㗎啦!」我微笑說:「冷靜啲,之前唔知原來你都關心人命,係我誤解咗你,我錯,sorry囉。不過你既然講開人命,容許我多口問句:你撐警,係咪代表你熱切希望自己生cancer、老婆流產、仔女生出嚟又畸形呢?」

呢個moment,腦殘藍忍不住爆粗了:「×你,乜你把口咁×毒?」我首先譴責了他講粗口,繼而微笑着解釋:「搞清楚事實先:唔係我把口毒,而係啲催淚彈毒。你知唔知咩係鄰-氯代苯亞甲基丙二腈?」腦殘藍一臉茫然:「乜丙話?」

我說:「其實呢個係CS催淚毒氣嘅學名嚟嘅,原來你真係唔識㗎喎。催淚彈喺高溫揮發嘅時候,會產生致癌毒物,叫二噁英類化合物。越戰時期,美軍喺叢林入面噴咗大量含有二噁英嘅『橙劑』,目的係令樹葉跌晒落嚟,等越軍冇得匿。當時美國政府都唔承認有致癌物,不過後來好多喺受污染地區出世嘅BB,都係畸形,而放毒嘅美軍亦自作自受:佢哋退役之後,好多都生cancer、有心臟病,老婆流產同埋BB有缺陷嘅機率都比正常情況高30%。

「𠵱家香港警察,喺18區無差別咁放呢啲made in China嘅催淚彈,釋出大量二噁英,有冇諗過會危害市民健康呢?啲殘餘毒物分解唔到,仲會污染環境,咁你支持警察,同支持自己生cancer有咩分別呢?警謊話佢哋『止暴制亂』,我睇唔到,淨係睇到佢哋日日『製毒』。我係你呢,就寧願關心吓屋企人健康囉,仲同我講啲街頭毆鬥?」
腦殘藍說:「警察放毒,佢自己唔怕死咩?」我說:「佢哋份糧包咗㗎啦,唔係又點會咁高人工呀?莫非你覺得係因為佢哋文武雙全,美貌與智慧並重?」說完我也笑了。

沒有留言:

發佈留言