2018年4月2日星期一

佛系政府的四大條件(馮睎乾)

佛系政府的四大條件(馮睎乾)


近日被「佛系」潮圖洗版,連內子也饒有深意傳來一張「佛系老公」圖,上書:「不理老婆發脾氣,不理梳化上的衣服山,不洗碗,不吸塵,不做任何家務,如果緣份到了,老婆自然會做晒。」
我沉思片刻才鄭重回應:「做佛系老公,唔係咁易㗎葉師傅,好明顯我未夠道行。如果真係要我佛系,頂多只做到半個佛系專欄作家:『不想題材,不動筆,不理編輯發脾氣,不理短訊催稿,不接電話,如果死線到了,自然會交到稿。』我仲未看破死線,到看破咗,就可以視乎緣份交稿,成為真正嘅佛系專欄作家嘞。」
內子說:「唔係喎,除咗報紙專欄,聽講你已經看破晒其他死線啦喎──」
我掩着她的嘴,冷靜地說:「你聽過佛系政府嘅四大條件未?」
她搖搖頭。於是我耐心解釋:「朱光潛有一篇〈談理想的青年〉,話青年人想成功,需要四個條件:運動員嘅體格、科學家嘅頭腦、宗教家嘅熱忱、藝術家嘅胸襟。佛系政府,同樣需要四大條件。」
一,陳茂波嘅頭腦:識得將簡單問題,搞到複雜過量子力學,最後大家計過數,都話:『解決問題嘅代價,貴過唔解決,咁不如唔好解決。』阿茂教曉我哋:無能政府解決問題,唔一定要解決問問題嘅人,只要你以『解決問題』嘅名義,製造更多問題,咁大家就唔會有慾望解決原初嘅問題,呢啲叫『佛系解難』,Fuxkhai Problem Solving。二,鄭若驊嘅熱忱:佢熱心加入政府,林鄭話『犧牲好大』,所以即使知法犯法,大家都唔可以咄咄逼人。你睇,佢依家乜事都無,你話嗰份熱忱係幾緊要呢。三,林鄭嘅胸襟:佢越嚟越唔介意批評,就算話佢『擦鞋』,都要大讚習近平,有咁嘅胸襟,就算乜都唔做,緣份到了,自然可以連任。第四個條件最重要,就係有一大群佛系市民:不關心社會,不思考未來,不抗議,不批評,如果緣份到了,自然會有政府派錢。」



沒有留言:

發佈留言