2023年5月16日星期二

【科技在淘汰你同我】Benson Tsang

 


Benson Tsang 在【生活瑣事】相簿中新增了 1 張相片。

20230515
【科技在淘汰你同我】
有一日,在宜家傢俬小食部食緊雪糕,突然間有個年約70歲衣着光鮮的女士行近我,少少尷尬說:「先生,我唔識用嗰部機買嘢食,可唔可以幫幫我?」
我當然樂於協助,為免佢唔使次次搵人幫手,我就話俾佢知部機買嘢「唔係太困難」,我做咗一次俾佢睇,然後叫佢自己試吓做唔做到,女士一步一步跟着做,總算自己成功處理到。
我敢肯定,類似年紀嘅上一輩,面對呢啲「高科技」簡直係另一個世界的事物,一間店舖,連最普通的收銀員職位也被消失,「強迫」顧客「要懂得」使用先買到嘢食,唔識嘅話就要求助或者放棄,這種「生活門檻」,其實已經滲透於生活每一個範疇。
例如茶餐廳要用數碼電話掃QR code落單,雖然仍可以尋求侍應協助,但好多侍應第一時間唔係協助,係已經慣性叫你自己搞掂;又或者現在去政府醫院睇醫生,用嗰個死人HA Go「搶位」,對啲老人家簡直係一種折磨;又或者去大埔「某佛寺」、M+博物館、石硤尾配水庫參觀,全部都要上網book位,我試過去M+博物館問職員,參觀者只能上網先可以book位入場,咁啲老人家想來參觀咁點算?
職員竟然回答:叫老人家搵仔女幫手囉!
我答:唔係個個老人家都有仔女(屌你,20年後我咪變咗冇仔女嘅老人囉)
職員竟然答:咁咪去搵其他人幫手囉…..
DLLM!
有人可能會話,做人梗係要「與時並進」什麼什麼…….我想話,在地球上,其實電腦都只係普及未夠30年,現在看似好普通嘅智能電話,其實都都只係出現咗10幾年,年青一代覺得好簡單嘅嘢,對上一代來說根本唔知呢啲係乜黎!
再過幾十年後,科技繼續演進,現在笑緊老人家嘅人,面對將來的科技可能同現在老人家面對緊嘅嘢一樣。

沒有留言:

發佈留言