2023年5月13日星期六

我唔係姜糖,亦不算是鏡粉,play list入面一首鏡歌都無。

 


20230512
我唔係姜糖,亦不算是鏡粉,play list入面一首鏡歌都無。不過,最近見姜濤在頒獎禮上因為逐一多謝隊友,而引來樂壇前輩極mean的人身攻擊,最後又搞到滿城風雨.......
除咗講一句,Viu同姜濤係時候要搵人睇風水之外,亦都好唔明白一件事︰究竟佢做錯啲乜,要俾人用粗口咁樣侮辱?
如果話佢逐一多謝隊友,係佔用air time扮偉大,咁我又唔明,佢做乜要將寶貴o既air time平均分俾11個隊友?自己講晒自己嘢,扮下喊搏多啲曝光咪仲好?
如果話佢未夠班坐到哩個位,未夠資格擁有咁多fans支持……咁我想問,點先算係夠班?唔通真係要好以CCTVB咁做到三四十歲先可以擔正做主角?fans係鍾意佢,咁又有咩問題?
有睇過全民造星o既人,應該都好明白要攞到個冠軍,比當年新秀一show定生死,係難十倍或以上。佢哋玩淘汰制,每次比賽壓力之巨大,每次對表演者的高要求,評判有幾mean幾harsh……比當年新秀係有過之而無不及,仲要加埋全民票選,攞到個冠軍,唔係實至名歸咁係乜嘢?
再者,由一個200磅讀書唔成o既死肥仔,變到而家成為超級偶像,單單係咁已經足夠勵志。我哋哩啲so call 前輩o既廢中,連個死人肚腩都減唔到呀!
重點係,其實佢有做錯過啲乜嘢?食粉絲?周圍搞大啲女個肚?吸毒?醉駕?非禮啲女演員?態度囂張目中無人?(同佢合作過的幕後或marketing都話佢態度謙虛有禮的)
佢只係多謝自己隊友啫;佢只係偶爾食肥咗少少啫;佢只係打波太投入跌跛腳啫;佢只係唱歌太興奮over咗啫……
唔好唔記得,佢只係得24歲。你同我o係24歲o個時做緊乜?可能連自己做緊乜都未知呀!
我哋出道時,好憎啲老屎忽成日嘰嘰吉吉,做乜都唔順佢眼。但當我哋到咗咁o既年紀,唔知點解就會成日覺得啲後生一輩哩樣唔掂o個樣唔掂。成日搬返舊屎出嚟同佢哋比較,成日話哥哥梅姐哩啲先係巨星,成日為鬧而鬧……
前輩,係會傍住啲後輩,當佢哋有需要,就提供一啲有建設性o既提點,咁先可以薪火相傳。當後輩唔順我哋意,唔跟我哋o既標準去做事,就乜都D一餐o個啲,叫做老屎忽。
唔好讓自己不知不覺成為當日我哋最憎o個種人。
仲有,mean人之前,唔該睇睇自己咩身世先,自己又好得人幾多呢?

沒有留言:

發佈留言