2023年9月29日星期五

話說尋晚灣仔海濱夜繽紛「藝遊坊」開鑼 千頌C

 


話說尋晚灣仔海濱夜繽紛「藝遊坊」開鑼,我同棠哥 冼潤棠 Alice Sin 去咗行個圈,直擊現場有幾繽紛,重點如下:

-7半左右去到,好多舖頭都仲係冇電,結果熟食檔早段一鑊熟

-有賣果醋嘅檔主話「我呢度賣到好醋(躁)」

-有正能量檔主話,「一定係策略嚟嘅,先cut我哋電,等啲人過嚟八掛我哋無電點做生意!如果唔係因為無電,都未必咁多人知有呢個市集。」

-最神奇係8點無人機表演,然後工作人員話:「一陣驚墜機,所以唔可以企呢度」然後有十幾檔無啦啦變成人類禁區,結果檔主岩岩有返電,就即刻冇得做生意,有檔主話:「岩呀,無人機係真係會冇人架」

-仲見到881晴朗郭志仁,同佢傾咗幾句,佢話:「呢度真係岩主題好懷舊,懷舊到大家會大叫問『你有電未呀』『我未有呀』」估唔到夜晚節目都有晴朗嘅感覺

-現場有好多好多YouTuber,包括我哋,大家都係想去食花生⋯仲有燒賣

-大家最關心嘅燒賣價格,見到最平係10蚊5粒,檔主講明:「我係賣豉油嘅」

-我哋由7點半stay到10點左右,目測早段人流係繽紛嘅,但9半人流開始唔繽紛,個展仲話要開到12點⋯

-For ref,呢個活動由9月27玩到10月2日,接近一周堅係夜繽周,開放時間下午3時至凌晨12時。不過十月一放煙花,場地5點到夜晚10半要關門大吉,冇得邊睇煙花邊夜繽紛,檔主應該又再一次覺得伏咗😂

-又其實,夜市本身係經濟好時衍生出嚟嘅副產品,然後今日竟然想無中生有地生啲夜市出嚟,夾硬夾佢做香港旅遊業嘅主打菜,呢件事本身都係幾唏噓🥲

-最後,我星期二落機,星期三就拍,所以塊面好腫😮‍💨仲唏噓

-條片成粒鐘,去邊度睇?去 Raga 度睇,link在comment 唷

沒有留言:

發佈留言