2023年9月18日星期一

《那年盛夏我們綻放如花》劇終 娛壹



20230917
《那年盛夏我們綻放如花》劇終
主角George :而家先承受真正失去滋味…我希望何晞賢是一個提醒”

Marf開拍前一晚大壓力
“啲負面情緒湧晒出嚟”

《那年盛夏我們綻放如花》劇終,當中受注目的演員,是美好的開始。
George , 歐鎮灝。是男子組合P1X3L成員,是綜藝節目主持,現在更被發現是有潛質的演員。

《那年盛夏》結局,何晞賢想念消失了的楊悅盈︰「就算有一日,真係冇人再記得你,甚至乎冇人知道嗰年暑假發生過呢件事,但至少,我一定唔會忘記。」

神劇播畢,觀眾失落症後群!男主角George昨日(16日)在IG寫道︰「套劇終於完結,成件事好似都完咗…我自己睇返會覺得而家先承受緊真正失去嘅滋味,可能好多時大家會選擇時間淡忘一切,但係隨着時間不知不覺咁樣過,嗰種痛失已經烙印係你腦海。」

他再次跳進何晞賢世界,向楊悅盈道歉︰「對唔住,楊悅盈。我又再一次揼低你。」

遇上一個為作品熱血奮鬥的團隊是福氣,George回味開工時,大家打成一片︰「好感激可以喺呢套劇認識到大家,我真係好享受同你地一齊相處嘅日子,無論係做緊戲嘅時候定係Off cam個陣,大家一齊吹吓水我都覺得已經好足夠,人生真係幾小可,可以同一班志同道合嘅人相處!」

George曾在《P1X3L 5G上台計劃》透露,他出道頭一年很茫然,不知在做甚麼,直至《那年盛夏》找到答案。他多謝導演陳健朗讓他認清方向︰「多謝你哋令我更熱愛演戲,令我搵到目標,多謝你哋嘅鼓勵,最緊要嘅係呢套劇改變咗我,我都希望大家可以因為呢套劇集而有所改變。」尾聲他說了這句︰「我希望何晞賢只是一個提醒。」

「楊悅盈」Marf應機,在留言說︰「Nice to meet you 佐住🌼😜🥹 永遠記掛住何晞賢嘅楊悅盈✨」 George 由衷欣賞這位對手,回覆︰「nice to meet u too Marf🥹我真係覺得你好勁🥲

兄弟Billy,以劇中Billy Tone呼喚他︰「淆底腎☺️☺️」,Georg回他︰「希望下次再做兄弟!」視何晞賢為情敵的周Sir(駱振偉)撲出來︰「加油呀,揀科唔好再嗌家姐啦!」何晞賢一世記住周Sir曾對他動殺機,在學校將他揼一鑊的私怨,回覆︰「加油!多謝你令我咁憎你,周Sir😂😂

還有演石曉陽的Shin ︰「你好好彩呀!何晞賢」、「洪諾言」焯嵐則說︰「腎仔,你呢一世都忘記唔到我哋㗎啦,好好做人🩸

至於女主角Marf,昨晚以標題︰「真係楊悅盈與Marf交錯千字文」,分享拍《那年盛夏》的點滴。

她感謝張錦程及Hank的演出指導,「好多謝你哋嘅開解鼓勵陪伴。」她亦多謝另一位教演戲的演員陳郁憲。原來首次做女主角,Marf在開拍前一晚,心理壓力大到出現很多負面情緒,她謂︰「我一直都好想親口多謝你🤍我開拍之前真係緊張到前一晚已經好大壓力, 好多負面情緒不斷湧出來。」

她形容一臉鬚根的導演陳健朗,如慈父般待她,「好開心第一套劇有你嘅指導 好鍾意你嘅能量 你嘅堅持 你嘅慈父made😂 好高興認識你 希望之後要多啲多啲機會一齊合作 haha~」

Marf拍攝《那年盛夏》時,曾在現場跟一位工作人員說,「希望之後可以安排原著作者何晞賢見面?」點知面前的工作人員告訴她︰「我咪喺度。」編劇何晞賢(真名何肇康),不單常跟場,他亦是劇中飾演夠膽頂撞上司Jessica的助手Jack。

Marf在感謝系列,當然不少得真.何晞賢,「多謝你帶呢個女仔俾我認識 將你腦海中嘅故事成真 每一次聽到你話我同你想像中嘅盈唔同都覺得好有趣😝多謝你將自己嘅情感同對呢啲角色嘅熟悉期盼嘅所有分享🙏🏽✨其實見到你對自己嘅作品咁着緊同投入嘅時候嗰份影響力好大😚🤘🏽」男女主角同樣多謝劇中的兩位攝影師@dun_lamb @garyhui42,及監製林淑賢。她在最後tag了一句 #敢說是一生中最難忘的一次經驗。

戲裏楊悅盈面對高牆威脅,仍堅拒說謊,雖然最後中了他們的圈套,失去自由,但仍然努力活着。

沒有留言:

發佈留言