2022年9月20日星期二

港棄坡取 千頌C

 


20220919
由香港渣馬取消,到今朝見到雜紙回收廠被逼遷單新聞之後,越諗就越嬲。香港大把人有能力、有魄力,但問題因為一啲冇章法嘅政策/管理,令香港不斷俾人㩒住打。依家好明顯港棄坡取,摑完一巴又一巴,作為香港人,其實真係唔太好受。

咁講返渣馬,田總9月16日公佈取消渣馬,然後一堆政府消息人士就走出嚟話「吓?點解嘅?我諗住批架啦,做咩唔等多兩日。」搞笑!好啦,咁其實另有消息人士講我知內情,成件事根本就唔係田總問題。以下我將綜合各傳媒引述嘅政府消息,俾大家睇睇事件更多面貌。

🤡政府消息:田總喺9月7號先向政府提出申請,如果時間咁緊迫,你做乜要一星期前先申請?

🙃事實係6月已交咗申請,中間根據當局防疫要求,revise過四次!係四次!但每次都無開過綠燈,無示意過可舉行嘅機會率,一味無限輪迴revise又revise。政府話官員好shock,一係working level 冇交份prosposal上去,官員真係shock;一係就有人扮shock。

🤡政府消息:從來未聽過田總有設下日期「死線」,今次「突然申請又突然取消」,好兒戲囉。上年都係兩個月內搞啦,今年11月20先跑,兩個月前即係9月20囉,做咩唔等多幾日呀?

🙃搞笑嘅,田總喺9月8日開過記者會,公布賽事擬11月20日舉行,仲表明要求政府一周後回覆,即係9月15日,呢個唔係死線係咩?11月中要開跑,咁大型嘅event兩個月前搞都已經好趕,仲要連可以幾多人跑都唔知,點plan路線?點plan流程?點解上年兩個月內搞到,係因為開跑前4個月已經知人數。渣馬國際賽事真係唔可以兒戲架,太趕嘅話,點搞?

🤡政府消息:田總有問過2月份有冇合適日子,之後政府方面都回覆田總,用做終點嘅維園2月有空檔,點解唔考慮延期?

🙃政府遲遲唔批11月賽期,咁田總就主動問,維園11月打後仲有冇期,但當時政府就話要數到2月中維園先有期。不過有期都唔代表俾田總搞,亦即係話冇開綠燈。再者,明明上年年尾已公佈「2022馬拉松」賽期係11月20日,如果11月、12月都搞唔到要延到出年,咁「2022馬拉松」點都要取消啦,出年係2023啦!

總結就係,政府方面拖咗人好耐,又唔講批唔批,人哋因為唔想hea搞就放棄。田總仲要俾政府消息人士話「係咪田總本身無信心在疫情下籌備咋」、「係咪驚太少人報名參賽,主辦單位隨時要倒貼回唔到本咋」。其實田總為咗搞渣馬,都落咗唔少功夫,折騰咗大半年,搞唔到,你話邊個傷心啲?

即係有個男人求婚,個女嘅次次都話「你改咗呢個缺點再算啦」好啦,缺點就改晒,婚求極都reject,個男人30歲求婚求到50歲放棄之後,個女人講「你早兩日先求婚,做咩唔等我答?我諗住應承你,你唔好走啦。」「好啦!你走啦!你根本就係無自信,你廢呀!」呢個情況,我諗冇人會同情個女人,仲會祝福個男人「You deserve a better one」

國際賽取消,政府話:我唔明點解佢要取消。
金融科技周港星對撼,冇提改善方案之下,政府話:唔怕!要有信心!
郵輪泊唔返香港要留新加坡,政府話:我哋仲諗緊。
香港唯一一間紙包飲品包裝回收廠被逼遷,政府話:我都唔知,等我了解吓先!

沒有留言:

發佈留言