2023年12月8日星期五

周凱旋每次見傳媒,都總會爆出一啲心底話。千頌C

 


1:周凱旋每次見傳媒,都總會爆出一啲心底話。今日佢出席forum,對一啲大家都關心嘅話題,佢都講咗佢本人,甚至係李嘉誠嘅睇法。有幾段說話,都係值得細味參透嘅。

2:講股市,近來有幾差,大家有眼見。然後佢被問到,股市咁差,係咪好難喺香港做投資?佢就咁講:

「香港問題有好多原因,唔好只係睇股市弱唔弱,世界都動盪。好似李先生,我哋大家商量就係,金融係腦定係心?科技係心定係腦?兩樣同時跳動,邊樣係主導?但結果我哋共識係,兩樣喺未來十年,都要一齊跳動。試諗吓,有啲地方,金融唔係太有力,科技又唔係很有力,呢個係一個好大嘅hurdle(障礙)。 」

3:嗯,科技來講,香港就唔係好有力,相信呢點大家都同意;至於金融業,香港去到今日,應該都仲算係國際金融中心嘅。

言外之意係,只要喺科技方面發力,加上保得住金融業,香港就可以向前邁進!咁如果兩樣做唔到呢,甚至做埋遺址呢……?嗯,我唔知。

4:喂呀喂呀,邊有咁易做遺址呢?事實上,香港金融業根基都係厚嘅,係近來股市流動性係差啲啦,咁李嘉誠又有咩諗法呢?講到呢度,周凱旋就答得好巧妙:

「Finance之事有高有低有困難,依家討論單日的高低,冇具體意義。最重要係唔好 get stuck。我哋係咪stuck?如果唔係stuck,係transience 過渡期,就冇所謂嘅。 stuck,你就係惡夢剛剛開始。」

嗯,即是話,依家港股點解咁弱?只係過渡期?定係根本就已經stuck住咗,困死咗?咁又係要大家思考吓了。

5:好啦,咁點先可以防止get stuck呢?佢提到呢一個方法,就係諫官:

「所有政府應該考慮將諫官制度化,回顧古代,每日都有諫官上奏:『皇上,呢啲係你應該考慮嘅事』,當然,或者有一半嘅諫官都不得善終,但呢個仍係值得考慮嘅制度,以防被『套牢』」

佢又補充:「自己公司,我嘅同事日日納諫,同我講呢樣唔岩、嗰樣唔岩,我哋考慮一啲投資項目,大家辯論中尋找真理。雖然主持人誇獎我哋成績做得唔錯,但都有好多蠢事,李先生一直講:『成功冇方程式,失敗一定有道理。』」

以下呢句好緊要:「所以我哋盡量減低失敗,我哋公司最多係投資蝕錢,但政策嘅話,社會要付出大嘅代價。」嗯……明呀!

6:周凱旋發言入面,仲有一句好有趣,但比較少人提起:「我相信未來之路,係由Should Have、Could Have、Would Have嘅各種決定舖墊而成。」好玄,係咪?

佢後尾係有解釋嘅,「Would Have係本來可以,但結果做唔到; Should Have係應該,但又錯失了;Could Have則係個人選擇。」

簡單去解讀,總之就係全部都係遺憾,佢之後提醒大家一件事,就係:「未來係由呢三個字堆砌而成,我哋要盡量避免呢三個字,就會開心啲」。至於點解未來都係由呢啲遺憾所堆砌,佢就冇解釋,要大家自行解讀了。

7:Any肥,佢今日都多次提到大家要盡量開心啲,人哋話我哋係「遺址」咩?「唔使悲觀,人哋講咩,同我哋做緊咩,係兩樣唔同嘅事。我哋做返自己嘅事,live happily, live well in Hong Kong」反正就係自己做好自己,自求多福就好了。

沒有留言:

發佈留言