2021年12月23日星期四

烏溪沙度假營靈異事件


 



<<烏溪沙度假營靈異事件>

  烏溪沙xxxx度假營,前身為孤兒院,上世紀七十年代改建成全港最大嘅度假營地
  讀者 Alan wawaha 二十多年前喺呢個度假營嘅親身靈異經歷。“當年暑假我地學校入去烏溪沙宿營,第一次有咁多同學仔一齊過夜,諗喺都超興奮,不過,嗰次我差啲死乸咗。。。”
  話說去到嘅第一晚,大家都有啲攰,再加上人生路不熟,所以到咗瞓覺時間之後都留返喺房度無出去玩。我地十二個中二男仔,屈喺間屋度分六張轆架床嚟瞓,我係瞓窗邊嘅下格床,都算幾亁凈嘅,不過。。。
  咁一班低能仔,無網上,無手機玩,又唔想咁早瞓,於是有人就提議玩碟仙啦,始終去宿營玩碟仙,就好似牛歡喜炒咸酸菜咁係定律嚟㗎嘛
  我地唔知喺邊度搵咗張舊報紙出嚟,然後又搵咗隻杯碟,但問題嚟啦,點樣去標示隻碟指緊邊個字呢?於是有個平時好嗅串好黐線嘅同學仔,我就叫佢做『黐線仔』啦,佢話不如用佢啲血啦。 就喺我哋笑緊佢究竟點整啲血出嚟嘅時候,佢一嘢就抆走自己手指甲旁嘅倒刺,然後就將嗰一滴血搽咗上隻碟度做標記!(佢嗰時堅癲㗎)
  我哋圍埋喺中間,熄剩一盞燈 ,一切終於準備好可以開始玩啦,我同黐線仔同另外四個人伸手指去掂隻碟,其他人就圍喺外面睇,由於間房都大嘅,所以喺外圍嘅同學嘅身後已經係一片漆黑!
  初頭,玩嘅過程都無乜嘢, 隻碟一係唔喐, 一係就指去啲無乜意思嘅地方,正當大家都開始覺得有啲悶嘅時候, 其中一個係外圍嘅同學仔話見到窗外有『人』行嚟行去!於是有人就話, 係唔係㗎?不如搵人過去窗度睇下啦
  咁我哋喺中間嘅人又唔郁得, 唯有等外圍嗰六個同學仔驚驚青青咁慢慢走過去窗邊睇下啦。 就喺佢哋幾個圍住個窗喺度四圍望嘅時候,突然間,廁所傳出沖水嘅聲!大家第一刻先係靜咗一靜,你眼望我眼,心裡面大家都喺度數緊人頭。 過咗幾秒之後, 大家數完都知道廁所唔應該有人啦,於是其中一個本來玩緊碟仙嘅人, 突然間縮手並且跑去燈制個位開返晒啲燈
  我同其他幾個人都自然地跟住縮手,有人立即跑去閂埋道廁所門,有人就即刻跑去開電視, 就得返嗰個滴血嘅黐線仔仲係掂住隻碟無縮手,然後佢好大聲咁鬧我地咁都好驚㗎,鄉郊啲廁所成日都有啲奇怪聲㗎啦!然後佢自己就走去開返廁所道門,而我地就跟住佢後面入去廁所。。。的確,嗰刻又真係乜嘢都無
  到瞓覺嘅時候,我成晚都喺度輾轉反側,瞓下醒下咁, 成晚硬係覺得「有人」喺我張床側邊嗰個窗行嚟行去,而個廁所又好似成晚都有人用咁
  好唔容易終於捱到第二日啦,喺飯堂食 lunch嘅時候,驚聞尋晚隔離班嘅男仔出咗海邊探險,但喺中途有人見鬼而折返。個重點係,我地班嘅女仔喺尋晚竟然跟埋佢地出去! 我哋嗰刻嘅感覺好難形容,就好似自己個老婆跟王力宏上酒店傾劇本咁樣
  到咗夜晚,我同黐線仔為咗唔想自己班啲女又跟咗人哋去探險,所以我哋決定自己去海邊靈探! 等到半夜過晒瞓覺時間啦,我地房嘅四個人,包括黐線仔,同埋同班嘅三個囡囡,約埋喺教堂嗰邊集合,感覺有啲似出去偷情
  會合後,我哋由囡囡帶路,靜靜雞咁行返去尋晚佢地宣稱有人撞鬼嘅地方。行咗大概十分鐘,我哋行到去通往海邊嘅一條樓梯,佢地話尋晚有個女人坐咗喺樓梯度,不過我地除咗見到好黑之外就乜都見唔到
  我哋再沿住樓梯行到落碎石灘度,低低能能咁掟下石仔吹下水,大既兩點左右就打算返宿舍啦
  我哋原本諗住行返落嚟嗰時嗰條樓梯走嘅,但係唔知點解,我哋搵極都搵唔返條嗰樓梯,而嗰度又好黑,又勁多樹勁多草, 而且開始感覺到好似有人喺黑暗裡面望住我哋咁,而我地七個人先得一支電筒仔,所以搵下搵下, 我哋就開始越嚟越淆底啦
  最後,我地決定沿住海邊嘅石灘再搵第二條路返宿舍, 不過由於我哋得一支電筒,個石灘又好黑,得一條好窄嘅路 沿住岸邊走,所以我地就一個跟住一個行,而我就係負責帶頭嗰個
  我記得我一直喺漆黑裡面行咗好耐,條路行嚟行去都差唔多樣, 而且行下行下,包括海浪聲同其他同學仔嘅聲音都越嚟越細聲。。。
  突然間,喺我身後有人細細聲咁叫我全名,我本來想擰轉身,但又諗起曾經有人同我講過, 如果半夜三更行夜路時有人叫你全名,千祈唔好擰轉頭同千祈唔好應佢!
  於是我扮聽唔到,繼續行,不過過咗一陣,後面嗰把聲又再大聲一啲咁叫我全名,我嗰時開始越嚟越驚,行得越嚟越快,而後面嗰把聲音就越嚟越大聲咁叫我全名!
  喺電光火石之間,有「人」好大力咁拍我膊頭,我下意識用力咁鬆開咗佢隻手,然後,『啪』一聲!我比「人」好大力咁打咗一巴。 喺嗰一刻, 我眼前突然間見到黐線仔面對面好凶惡咁望住我,佢一隻手捉住我膊頭, 另一隻手已經喺空中,準備車我第二巴!
  我覺得佢係鬼上身囉, 於是好大聲咁叫「救命呀!」,但係發覺身邊就只有佢一個人
  「醒呀仆街!」黐線仔一邊大叫一邊打咗我第二巴,然後,我開始感覺到全身都好冰凍, 於是我耷低頭望一望。。。發覺原來自己正身處海中,水已經浸到去心口位!
  黐線仔喺呢個時候立即捉住我隻手,出力咁拉返我上岸邊,並且見到另外嗰五個同學仔都喺石灘上面好緊張咁望住我。 後來佢哋同我講返, 頭先行下行下, 我行得越嚟越快,佢哋喺後面係咁叫我,但我都好似聽唔到咁, 然後我就開始行出石灘,再行落海,喺情急之下佢哋開始叫我全名,但係我都冇理到,直到黐線仔衝落海然後兜巴星咗我兩嘢。。。
  我哋返上岸之後, 好快就搵到樓梯返上去營地, 而我就開始發燒,好彩病咗兩個星期之後就冇乜事,至於痴線仔呢? 佢一直都相安無事,畢業之後去咗考消防,由黐線仔變咗做勇敢仔啦。事隔二十幾年後,佢依然係我最好嘅朋友,兼且係我個仔嘅契爺㖭!

沒有留言:

發佈留言