2016年10月29日星期六

西營盤變身貓奴朝聖地 街坊認貓唔認人 (蘋果日報)

西營盤變身貓奴朝聖地 街坊認貓唔認人 (蘋果日報)



西營盤是典型老區,皇后大道西一帶的唐樓都是海味乾貨店,是老鼠的開餐勝地,店主為求自保,紛紛養貓滅鼠,造就每店一貓的佳景。店舖貓由最初捉老鼠的工具,慢慢成為店主的至愛,走在西營盤,各家店舖貓尤如皇帝出巡般穿梭大街,惹來貓奴聚集該區玩貓和拍攝,不少小貓更成為地主之王。

葉老闆開店16年,養貓已逾10年,店內的兩隻貓一肥一瘦,人稱肥仔和奀妹,是鎂光燈下的焦點,採訪期間,大量粉絲駐守店外、高舉相機。「西營盤多海味店,有九成舖頭都養貓,養嚟捉老鼠,肥仔捉完就會畀我睇,領功」,葉老闆提起小貓便一臉甜笑,當初視為最好的工具,已演變為最好的伴,「玩開有感情,人同動物都有感情,佢又得意」。

葉老闆笑言,肥仔才是店中大老闆,客人和街坊只認識肥仔,不認識老闆,「佢先係主人,日日服侍佢,唔使做,有得食;我哋忙時,佢哋巡街、坐喺出面,佢哋先係老闆」。店舖太子女說,一到農曆新年,肥仔會收到利是,「佢新年有利是逗,街坊畀佢買貓糧,我都未有利是,無計,佢太出名」。兩隻小貓是西營盤巨星,「日日都好多人圍著佢、影佢,有人結婚都返嚟抱著肥仔做伴郎」,小貓可愛又淘氣,兩隻貓跑去捉鄰居養的小鳥,又去偷人家的乾瑤柱食,可說是街坊間的開心果。

唐老闆經營海味店37年,一直以來都有養貓,當中阿旺已成為「店長」達12年,「佢叫阿旺,真係好旺我,旺丁旺財嘅旺;又捉老鼠,又招客入嚟,又同佢哋玩,咁咪旺到我囉」,她笑言養黑貓,因為殺氣大,毫不忌諱黑貓不祥的傳說。「呢度間間舖頭都有貓,同啲人玩,個個嚟幫佢影相,但又走去偷乾瑤柱食」。貓是性格巨星,阿旺被人鬧,離家出走7天,「當初只係捉老鼠,但養得耐有感情,一次返嚟唔見咗佢,我畀3000都要揾佢返嚟」,成功尋貓,可見西營盤的鄰里關係和睦。

記者 梁佩珊

葉老闆視肥仔(地下)與奀妹(車上)為最好的店伴,每天弄貓為樂。 李家皓攝 李家皓攝 葉老闆與太子女葉小姐笑言兩隻店舖貓才是主子,主子面前,人類只是奴才。 李家皓攝
唐老闆。 李家皓攝 阿旺已成為「店長」達12年。 李家皓攝 店主與小貓動作一致,Marcel Heijnen指最愛捕捉這種「貓唱人隨」的畫面。 Marcel Heijnen提供
小貓的動作儼如被斬,可見攝影師的幽默感。 Marcel Heijnen提供 小貓亦有保護色,藏於同色系的乾貨中,只餘下左搖右擺的尾巴。

沒有留言:

發佈留言