2023年1月14日星期六

「個世界hi啫!唔代表你要做hi人嘅!」

 


20230113
都就落畫啦,無話劇唔劇透喇。廢老特別長氣,容許我讚多兩句!
《窄路微麈》入面有場戲,講女主角做咗啲衰嘢,男主角同佢講:

「個世界hi啫!唔代表你要做hi人嘅!」

當然,大多數香港人都係醒目嘅,覺得既然做壞人都冇報應,咁好把撚咩!大家都好為自己著想,又識保護自己,好少好似戲中男主角咁,浪漫主義、老實、忠誠,一路照顧呢個原本佢眼中唔多好嘅女仔。結果當然係俾人跣到攤攤腰。但係,佢都係繼續過自己嘅生活,默默做自己。
或者你會問,咁佢又得到啲咩?
無。
不過,佢感染到另一個人,慢慢變好……
呢種善良,就係呢部戲好嘅地方,至少睇完過咗兩日,我都會諗,我雖然都只係世間嘅一粒微塵,但係都希望盡我能力,感染多啲人,同呢個冚家剷世界,稍為對冲一下,感覺上個世界會好似無咁hi。
係on9㗎!咁點吖!
曾經有一個男人俾錢我拍戲,佢拖住我隻手話:
「澤~ 杜sir 同我講,票房係一時,電影係一世!俾心機拍一部你自己嘅作品。」
我每次諗起都會喊。
導演加油呀!雖然好多戲都收得好過你,但係你拍咗部好戲,感染到人,已經好足夠。

沒有留言:

發佈留言