2023年1月31日星期二

訪問︱陳健朗 與其詛咒黑暗 不如點亮燭光 拍周冠威《1人婚禮》「都冇乜好擔心。」



20230131
訪問︱陳健朗 與其詛咒黑暗 不如點亮燭光
拍周冠威《1人婚禮》「都冇乜好擔心。」
「那是最美好的時代,那是最糟糕的時代;那是智慧的年頭,那是愚昧的年頭;那是信仰的時期,那是懷疑的時期;那是光明的季節,那是黑暗的季節;那是希望的春天,那是失望的冬天……」
狄更斯《雙城記》這幾句話,是否適用於這年頭的香港,後世自有定奪,但對港產片而言,彷彿有這種況味。
合拍片當道,同時被疫情蹂躪三年,香港電影卻絕處逢生,近期一部部本土佳作出爐,《 #毒舌大狀 》、《 #飯戲攻心 》的編劇兼導演分別是 #吳煒倫 和 #陳詠燊 ,二人均在2000年畢業於香港演藝學院。新晉導演有《 #正義迴廊 》 #何爵天 和《 #窄路微塵 》 #林森 等。近期連周冠威執導的《1人婚禮》也上映了,一度寂靜沉悶的影圈,終於湧起浪潮。
在寒夜中破土撒種的,又豈止他們,《1人婚禮》中的男主角陳健朗本身也是導演,憑《 #手捲煙 》在「香港電影導演會2021年度獎項」及「第40屆香港電影金像獎」奪最佳新晉導演。周冠威向《娛壹》表示, #陳健朗 並非原有陣容,但該片找演員有困難。他笑說:「陳健朗係朋友介紹嘅,第一次見佢,我心諗,嘩,乜咁嘅!」
陳健朗真人跟《 #1人婚禮 》中的角色反差比較大,他說:「片中Dickson有派膠或者搞笑嘅狀態,平日嘅我就比較正經,同埋…」在旁的阿冰鬼馬搶答:「平日好有型!」陳健朗笑笑口回應:「OK啦!」
拍 #周冠威 的電影,會擔心嗎?他想一想說:「冇乜特別擔心,都冇乜好擔心,對我嚟講。」
【周冠威好大膽】
他在片中飾演阿冰的男朋友,將女友的夢想變成自己的夢想。他說:「喺現實中,可能我會努力地幫人哋做到佢想做嘅嘢,或者協助佢哋實現,但我唔會完全冇咗自己嘅目標或追求,呢點亦係自愛嘅表現。」
今次跟周冠威及整個團隊一起,在困難重重下成就了一部電影,陳健朗誠懇道:「做啲同自己『遠』啲嘅角色,Kiwi(周冠威)導演好大膽,今次同我一齊癲。」
他首部較多戲份的電影是《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅van》,之後亦有不少演出,如在ViuTV劇《IT狗》客串紅磡喪彪一角,也令人留下印象。
英華書院的中同好友、《濁水漂流》導演李駿碩較專注在執導方面,陳健朗則享受幕前和幕後,「想做多啲創作,電影一定冇得走,係我搖動唔到嘅信仰。睇返以前啲導演,想好似Spike Jonze咁,MV、廣告、電影都試。幕前就做同自己反差較大嘅角色。」
他喜歡周圍觀察人群,一點一滴都成為創作靈感,笑說:「唔知點解我好『吸』叔叔!」惹起哄堂大笑。
他解釋:「有時去深水埗嗰啲茶餐廳,5、60歲食煙啲叔叔行過就搭住我傾偈,我好鍾意同人傾偈去了解。對我嚟講,接觸唔同人,見大家好實在地生活,呢樣先係人生。」
【「人生唔係咁」】
論名利,可能不及昔日同窗,「我啲中學同學好叻、好成功,白手興家,次次同佢食飯淨係講股票呀、講車呀!我覺得人生唔係咁,唔應該係咁。我冇乜人注目,對我嚟講,有冇知名度、人哋識唔識,有咪bonus,但希望大家每次focus喺我嘅作品,幕前幕後都好。」
有時候,他也思考知名度這回事,「愈多人識嘅時候,希望有啲想法可以畀到人,一份樂觀又好、一種態度又好,好似蜘蛛俠咁,能力愈大,責任愈大。」
回到《1人婚禮》,片中那份態度叫「愛自己」。
一群電影人,努力彼此同行,也是「愛」的表現吧!
古老諺語云:「與其詛咒黑暗,不如點亮燭光。」願大家一點點微弱的燭光,首先照亮自己的身邊人,繼而讓這個城市沒那麼冰冷。
相關文章:
專訪︱周冠威 畀我唞下畀香港人唞下
「唞下唔代表要遮住對眼,唔睇個現實」

沒有留言:

發佈留言