2022年4月26日星期二

北上搵人仔冇問題,咁乜嘢先喺問題?史健仁

 






史健仁2022年4月26日

【北上搵人仔冇問題,咁乜嘢先喺問題?】
炎明熹及曾比特北上參加《聲生不息》,大陸觀眾有唔錯嘅反應,但有香港網民指責佢哋喺大陸閪或投共撚,又乜又柒.講真,我隔住文字都聞到呢班香港網民嘅酸味。
北上參加《聲生不息》,即喺到大陸出差。如果到大陸出差喺有道德問題,咁香港數以萬計嘅打工仔都不道德。我從來唔會指責某某人到大陸搵人仔,更加唔會用黃藍紅黑呢啲智障嘅角度去睇呢類行為。我嘅睇法一直以來都好簡單:有能力北上搵到人仔,就盡力搵,搵到幾多得幾多,喺大陸買樓投資,你有你搵錢,我有我生活。你搵到幾多人仔又唔會同我分,同我完全無關,我根本唔需須要咁緊張你搵人仔嘅事。
《聲生不息》嘅問題絕對唔喺炎明熹或曾比特身上,而喺節目製作人嘅動機。根據芒果TV嘅推廣文宣,節目喺香港回歸25週年嘅特別獻禮,目的喺推廣「港樂」。如果「港樂」喺指香港音樂嘅話(註),點解只喺唱幾十年前嘅香港流行曲?唔通幾十年來香港都冇新歌,或者香港人幾十年來都唔聽歌?
可能基於某種客觀條件嘅限制,大陸有一班人接觸唔到當下香港嘅娛樂及文化訊息,只能日日沉溺喺舊香港時代嘅片段。有一班香港人就睇中呢一點,長年累月游走中國大陸各地,對呢班沉溺喺舊世界舊時代嘅人上舊香港情懷嘅電。
噚晚《聲生不息》裡面,一大班舊香港人喺大陸觀眾面前重播Beyond嘅舊片段,仲大合唱《海闊天空》,非常煽情。呢個一班人喺室內一齊high嘅畫面,就好似清朝時煙館裡面吸食鴉片嘅歷史圖片一樣。我彷彿睇到煙館裡面嘅王祖藍笑笑口咁講:「嘻嘻,你喺咪好想睇黃家駒呀?冇問題,我播佢啲嘢比你睇呀。你喺咪睇到好感動,好開心呀?哈哈。咁個份廣告及綜藝合約,應該冇問題架啦,啊?哈哈。。。」
我知,以前梅姐,哥哥,王菲,林憶蓮及Beyond嘅時代喺好輝煌好正,但我哋唔可能永遠沉溺喺舊時空,我哋喺要向前行。而家香港嘅環境,比哥哥及梅姐嘅年代惡劣千百倍。喺咁嘅環境下,香港有一班年青人仍然默默耕耘,並已種下新香港時代嘅娛樂及文化種子。當呢啲種子正逐漸發芽個陣,呢班香港人就同出面嘅人講:「唏,唔使理新個啲,睇返舊個啲就得架啦,香港喺得舊個啲架渣!」
香港人花咗好多年嘅時間先擺脫到前人嘅影子,培育出自己新一代嘅音樂及娛樂文化。佢哋正好努力咁話比大家聽,Beyond喺三十年前香港最優秀嘅搖滾樂隊,而三十年後嘅香港最優秀嘅搖滾樂隊,有Kolor,Rubberband或Dear Jane。
另外,香港人亦花咗好多年時間走出偶像真空期,培養出自己嘅年青偶像團體。香港除咗有最紅嘅男團Mirror同埋歌唱組合C AllStar之外,今年仲同時有三隊女團冒出嚟,熱鬧到不得了。
個班香港人經營舊香港情懷嘅煙館,販賣舊香港情懷嘅鴉片已經好多年,仲未夠皮?究竟幾時先肯行出煙館,睇下煙館出面嘅世界究竟喺點?
如果提到香港就永遠只提起梅姐,哥哥,王菲,林憶蓮及Beyond,咁香港新一代嘅歌手及團體做乜鳩咁辛苦每月推出新作?Mirror今日推出梅姐嘅歌嘅翻唱版,下個月就推出王菲嘅歌嘅翻唱,一個月翻唱一首咪得囉!
你真喺想要一個變到咁爛泥扶唔上壁嘅香港?

沒有留言:

發佈留言