2022年1月30日星期日

【《IT狗》黑客東邪李靖筠:冇固定收入,冇預知嘅career path,夢想係我唯一能量】娛壹

 


【《IT狗》黑客東邪李靖筠:冇固定收入,冇預知嘅career path,夢想係我唯一能量】
ViuTV劇集《IT狗》中的超級黑客「東邪」,能力高超,常令陳湛文飾演的「西毒」男Billy恨得牙癢癢。近日網民更討論她跟男B會否有曖昧,男B最後會否周旋於她和女B之間?但亦有網民認為她跟男B純粹是「好兄弟」。
劇中是黑客,但現實中,飾演「東邪」的李靖筠自認對電腦零知識,日前宣傳《IT狗》時,笑說:「我爸爸係IT人,但我完全唔識電腦!唔鍾意學電腦,可能係因為反叛,爸爸喺電腦安全方面好嚴格,自細要過五關斬六先至上到網,所以令我對電腦有陰影。」
收到劇本時,她有點苦惱,初時想搵朋友求救,後來先想起爸爸,「爸爸話都係望住電腦,打吓字咁啦!」
【歌唱一直是她的夢想】
現年28歲的李靖筠,在香港中文大學酒店管理學系畢業,讀書期間開始兼任模特兒,後來成為英皇旗下藝人。她曾經創作多首歌曲給英皇,但全部被彈鐘,後來以即興形式,跟監製徐浩、廖志華及譚健文一起創作首支派台歌《小蚊赧》,渴望今年有更多音樂作品。
她在2019年是英皇重點力捧新人,於《2019年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》更奪生力軍銀獎,同屆金獎是林家謙,銅獎則是姜濤,成績相當不錯。
影視方面,反而較多機會,前年她在《我的筍盤男友》飾演阿寶,而去年拍了兩部戲,其中一部是鄭伊健擔正的《深宵閃避球》,她希望今年能順利上映。
她讀大學時,已跟同學黃凱逸組成二人唱作組合「geez」,歌唱一直是她的夢想。她曾在訪問中坦認,若沒有目標,「冇一個發夢都想睇到嘅畫面,例如係上台攞獎,好難喺呢行繼續落去。冇固定收入,冇預知嘅career path,前路充斥住不確定性,夢想係我唯一嘅能量。」
【曾被情傷 珍惜拍拖3年圈外男友】
李靖筠曾有多段戀情,跟《IT狗》另一女角蒙玲一樣,曾被男友背叛。( https://bit.ly/3fV6CNE
曾經有一個男友出軌,當時李靖筠只想挽留,曾說:「我嗰時好想傾掂佢,真心覺得如果傾得掂或者佢畀一啲承諾我,真係可以放低,可惜最後都分手收場,真係好痛。」
目前她已找到幸福,跟圈外男友拍拖3年,對方很尊重她的工作,而且二人同樣需要空間,性格非常合拍。「佢成日講『你喺出面都冇人要㗎啦』,我就話『你估你好易搞呀!』」
雖然她表示不嚮往婚姻,但強調男友是「長線對象」,「雖然圈中好多誘惑,但我唔會輕易同其他人發展。」
#娛壹 #IT狗 #黑客東邪 #李靖筠

沒有留言:

發佈留言