2022年3月3日星期四

對呢班所謂「清高派」敬而遠之 周子峰

 

2022年3月3日
啲人搶咗幾日糧,咁正苦又未封城喎,啲人買落嘅嘢已塞爆間屋,今日咪正常番好多囉。阿叔我早兩日見超市排長龍,唔買。尋日依然長龍,唔買。今日條龍正常番,施施然買兩袋的番公司,夜晚再托回家。
我絕對唔會話人囤糧。我反而唔明,話人「低等」嗰班,我假設佢地係黃C(多數唔會藍,因為藍嘅係會一齊搶,唔會戴光環咁話人質素低),因為黃C最鍾意自我感覺良好,覺得自己好文明,人地好冇教養。
好啦,黃C應該會睇新聞架,應該知道大陸真係會封城,真係封到人斷糧咁滯。黃C應該知道,腥港正苦係意圖學大6學到足,所以封城亦十分有可能。黃C亦應該知道,腥港正苦每次否認嘅嘢,過幾日便實行。黃C天天鬧正苦,應該會明白,一旦封城,以呢個正苦的能力,好大機會會倒瀉籮蟹一鑊粥。
基於上一段的因素,市民囤貨,絕對係合乎理性的行為。你唔囤,其實係你自己完全缺乏危機意識,唔知你仲啩住笑人做乜鳩。
至於話,個風吹緊月尾至封,洗唔洗咁早買定?咁呢個係提早幾多作準備嘅問題,關乎判斷和計劃,無關對錯。所以阿叔我唔同人迫,施施然慢慢買,但我唔會話人盲搶糧。我認為唔買嗰個至盲。盲在覺得乜嘢都唔會發生。
早兩日我亦講過,有啲人真係唔囤,好與眾不同,好特立獨行。咁係咪佢哋咁犀利,就算俾人封三五七日就忍著肚餓僻穀呢?
唔係,佢地只不過係唔使自己去買。佢地阿媽阿爸老公老婆幫佢地買晒,佢地安坐家中坐享其成,自己就站在道德高地話人質素低。
老實講,呢班友,真係唔少,我身邊都有好幾個。
話人搜購口罩。去到佢屋企,幾十盒,在市面最缺口罩嗰段時期。
笑人買廁紙,但佢自己家中有幾條。
講番句平衡說話,我真係識到有friend,佢笑人囤廁紙,但佢唔會口講一套做就另一套,真係唔買定啲放屋企。結果呢,佢住我附近,次撚次遇到市面冇廁紙,佢又用晒,就嚟我度攞。喂你咪撚啩住鬧人搶廁紙啦,自己平時買定多啲啦。
所以阿叔我見到啲人左一句盲搶又一句「香港人乜乜乜」,而家都好保留,寧願對呢班所謂「清高派」敬而遠之。

沒有留言:

發佈留言