2023年11月5日星期日

《白日之下》港唔斷戲

 


20231031
《白日之下》十一月二號正式公映,
套戲係我喺二零二三年,
暫時最愛嘅香港電影。
杜SIR曾經喺年頭擲地有聲咁講過:「我覺得香港.....啊no sorry,我覺得全球嘅爭取自由嘅國家同人民呢,佢哋都要支持電影,因為佢係同你發聲嘅。」
而改編自真實社會事件嘅《白日之下》
的而且確,做到以一個近乎赤裸嘅角度,
為人民發聲,直接揭露社會嘅不公不義,
批評香港現行嘅社福制度、法律制度,
等大眾可以重新關注社會上面,
睇唔見就當唔知嘅弱勢社群。
空有議題作為招徠嘅電影,
走唔到好遠嘅路,
可能會被關心社會嘅一啲圈子追捧,
但呢啲嘢未必係大眾真正需要嘅作品。
而《白日之下》嘅難得之處,
就係喺甚具意義嘅主題之下,
拍出一套紮實、震撼、有力嘅電影。
喺電影入面,老中青三代演員都各擅勝場,全部都有戲可演。例如新生代嘅余香凝,我唔止講過一次,就係一直以嚟都唔算特別喜歡佢,但今次佢真係做到好好,尤其係睇到佢可以演到一個「人」嘅眾多面向,例如作為記者嘅硬朗、作為孫女嘅溫柔、作為下屬嘅據理力爭、作為香港人嘅唔甘心、迷惘同堅持......如果話佢拎到下屆香港金像獎影后,我覺得值。又或者幅圖入面無嘅梁雍婷,或者周漢寧,佢哋都係演智力有障礙嘅角色,有難度,但都可以喺電影入面交出超水準嘅表現,新生代嘅演員機會少,但唔可抹殺佢哋嘅可能性,遇到好嘅作品,就會發光。至於「中代」同「老代」,姜大衛、胡楓、寶珮如、林保怡、陳湛文、龔慈恩等等等等,呢班演員喺今時今日未必係票房保證,但我諗大家都係認同佢哋係實力派演員,呢班演員喺戲入面無互相搶風頭,反而各司其職,演好每一場戲,成就咗《白日之下》。
下半年電影市道,乃至全港嘅消費力都好似陷入一片死寂,之前唔少成績應該可以更好嘅作品,最後都係一套接一套咁去送死,好似睇唔到希望,大家生活都艱難。堅持落去未必有成果,但唔願意再努力,就注定死路一條。誠如電影入面其中嘅一句對白:「可能我哋試過一千次都係無用,但話唔定今次就會有改變。」我哋的確改變唔到個世界,可能過兩日就會比個世界忘記,可能大家寧願北上都唔再對香港電影產生興趣,但我哋可以改變嘅,係自己。
誠意推薦《白日之下》,
無論有幾多次失敗,
都唔會阻礙到好作品嘅誕生
更何況,香港電影仲未到一千零一次呢?

沒有留言:

發佈留言