2021年8月20日星期五

回憶潛行

 【到底《#回憶潛行》可以有幾好睇?】

1. 我唔知點解入場前諗起《超越潛能》,Nolans班底但唔係Christopher會瀨嘢架,點知好精彩!
2. 其實係個悲到極致故事,講喺個再無任何希望嘅世界,不如投入過去最美好回憶(一如《西部世界》現實唔如意不如投入個themepark),但將回憶、時間、意識,溝埋查案、愛情、科幻、驚慄、動作、災難等唔同元素,又俾佢兜到
3. 對比《西部世界》果種神級地步,呢套的確差啲,始終電影世界有限時間要顧及太多元素,中間有少少lost,尤其吳彥祖果場,而中間為咗誤導你都搞得太多支節
4. 吳彥祖角色好明顯為咗中國市場商業考慮咁搞法,都極無謂
5. 當你lost到一個點諗緊做乜鳩時,好戲就在後頭,最後果廿分鐘終極真相blow your head off
6. 每個男人都會(曾)愛上一個你一世都唔知佢諗乜嘅女人(ok你冇的話你好彩),到底呢個女人係愛過你定係一個局玩鳩你,可能到你死果日都唔會知,然後有個深情L咁樣查落去,愈查愈曲折離奇。以為推向爛尾或超老套嘅愛情線咁兜法,都將佢部機真正用法呼應到,嘆為觀止!
7. 呼應返《西部世界》既然你分唔清真假,做咩咁執著於真相。呢套係當你執著喺回憶愈踩愈深,有啲真相唔應該去知、有啲回憶你唔應該咁執著,踩過條線你自己攞嚟衰,我諗《西部世界》fans會搵到所愛位。
8. 我唔知話Lisa Joy個人思想太癲定係太悲,一個悲到極點真相,差啲以為會好壓抑咁完--in which已經好正,點知仲未完,又以為為中國市場先未完,點知最後兜到咁靚,睇到你又冧又心痛
9. 我諗套戲最大問題係個咁複雜concept,應該可以做到一套mini series,硬塞兩個鐘戲,中間係有少少問題、而部機嘅玩法都解得唔清晰(Jonathan而唔係Christopher Nolan,解讀一個超複雜concept係差咁火喉),但結局我好鍾意——雖然我相信咁處理唔係人人buy
10. 留意返呢套絕對唔係動作片或災難片,劇情堅複雜同要思考,唔好睇咗幾套爽片捉錯用神呀吓

沒有留言:

發佈留言