2021年8月17日星期二

媽媽的神奇小子 香港運動員

https://www.facebook.com/photo/?fbid=391964029305814&set=a.110763407425879 


媽,我現在不是運動員了

「媽,我現在不是運動員了,我是一名速遞員。」
「如果你唔跑,其他人會睇你唔起。」「而家係我自己睇唔起我自己。」

電影「媽媽的神奇小子」當中充滿催淚彈,令我由片頭喊到片尾。
「我做速遞員每個月有$8000人工,我返去做運動員,得$3000咋。」
看到片中的男主角的遭遇,令我感同身受以外。最催淚的其實是諗起自己做運動員連$3000資助都未試過拎。對啊,可以在奧運會當中拿得獎牌,當然付出了很多的努力。但更現實的是「一將功成萬骨枯。」其實有更多的運動員也同樣付出了很多很多的努力,但是最後不但去不到奧運,連$3000資助也沒有。那麼這些運動員又有誰知道?諗諗吓我好似就是其中一份子。
其實一開始就已經知道喺香港做運動員係搵唔到錢,由我10歲開始打排球,直到我30歲出事, 20年嘅排球生涯媽媽都一直叫我唔好再堅持落去,但係我認為排球就係我自己喜歡要做嘅事,所以希望一直堅持打排球嘅同時可以維持屋企嘅生活,等屋企人可以唔使擔心自己。所以最後選擇左老師嘅工作,一方面可以仲有機會兼顧自己香港隊嘅訓練同埋外出比賽,同一時間亦都可以將自己所學嘅排球技術教俾下一代。

講出嚟大家都可能未必信,其實我竟然都曾經試過比泰國職業聯賽嘅隊伍邀請過去打職業聯賽。但係當時啱啱出嚟做嘢冇幾耐,屋企環境都唔係話十分之好,真係唔能夠放棄老師嘅工作,去到泰國賺果幾千蚊港幣嘅人工。追夢嘅過程當然係好浪漫,亦都會帶嚟好多嘅注意力。「香港第一個外出打職業聯賽嘅排球員」嘩!聽起上嚟都威,但係威風過後又如何?始終都要解決生計問題,自己知自己事,因為身高和體格嘅關係,可以爬上職業聯賽嘅頂峰,賺取球星嘅工資,機會係微乎其微,而背後所付出嘅代價,可能就係要長期病患嘅父母外出工作。咁樣你會點樣選擇?係呀,如果我真係揀咗不顧一切咁樣外出追夢,我真係會好睇唔起我自己。

但係我又真係好想打排球喎,咁點算呢?
之後就係地獄式嘅時間表,每日6:00起身,大約 7:00返到學校,開始準備日常嘅教學工作,喺午息時間一路食飯一路望住學生猜波,放咗學再同學生訓練,學生練完波之後,返埋位改簿,做行政工作, 6:45 PM校工要鎖門,然後我就出發去練習或者去健身室做體能(有段時間仲去左中大進修),喺交通嘅過程當中完成自己嘅晚餐,夜晚12點左右返到屋企瞓覺,如是者維持左五年。直到我被捕嗰一日,我個背囊都依然係帶着練習嘅衫褲。喺醫院嗰度律師問我有冇啲咩說話要幫忙轉達,我話我今晚應該練唔到波。下星期係菲律賓嘅比賽都應該去唔到。

今日,唔單止冇得教書,即使喺本地積分排行榜依然係前列,有資格代表香港,但係根本冇可能外出比賽。更加唔好講$3000嘅資助,你叫我點樣可以睇呢套戲嘅時候唔喊呢?

講出嚟唔係要大家可憐我,亦都唔需要因為可憐我而subscribe 我個Patreon ,只係如果你呢排因為放榜成績唔理想,或者入唔到心儀嘅大學,又或者因為港青選拔落選左而唔開心,你可以選擇睇吓我嘅故事,我想話俾你知,我依家每日都仲係好努力地工作同鍛鍊自己,已經跌得咁甘,其實仲有幾多時間比自己唔開心?雖然未必再有機會可以用運動員嘅身份代表香港,但係運動員嘅心態,我絕對唔會放棄。

二十年過去,依家終於都可以同啊媽講,「媽,我唔做運動員了。」

@zerotoherofilm
#媽媽的神奇小子
#香港運動員
#奧運
#殘奧
#運動員
#完

沒有留言:

發佈留言