2024年2月5日星期一

國際邁阿密同Tatler份約千頌C

 


20240205
1:國際邁阿密同Tatler份約,寫到明美斯「除非受傷,均會上場作賽」,你主辦作為簽約方,份約寫到有大大大個空位俾人入你龍門,係咪搞笑?

講緊一門過億嘅生意,事先冇律師睇過?冇plan B如果人哋sick leave會點?定係一開初只係諗住「拎美斯做宣傳賣咗飛先算啦,最後人哋傷咗我都冇計架。」

2:然後依家出嚟份聲明,唔好話「致歉」,連「sor9ly lor」嘅意思都冇,記者問答環節都冇。而聲明最後最後一句,就係講「我唔要你政府個『M 品牌』基金啦,1600萬我唔要啦。」話「決定正式撤回申請」。政府尋日已經講想扣你1600萬元,即係點呢?「依家唔係你飛我,係我飛你。」

3:今次盛事變騙局,其中一樣要留意係個「M品牌制度」。呢個制度,2004年已經有,可以理解為政府endorse咗嘅大型體育活動,同時政府又會為活動提供唔同形式嘅資助,包括錢。咁M品牌上年4月放寬申請資格,除咗一貫有嘅體育總會外,其他私人或非政府機構舉辦嘅活動,都可以申請。

咁回吓帶,第一個私營機構申請到「M」品牌嘅活動,就係登登登櫈,上年11月個國際汽聯(FIA)世界場地越野車錦標賽(World RX),記唔記得咩事?當時大家滿心歡喜睇賽車,結果主辦話「賽道工程延誤」,整唔切呀,所以縮賽程、縮賽道,而當時呢個活動,就係拎咗「M」品牌計劃揼水1500萬。

上年楊局長已經話會keep住檢視計劃放寬後嘅成效,我就唔知會點檢視啦,但兩鑊都出事,睇怕之後成功申請呢個計劃嘅機構,未來都一定會更加俾人望到實。

沒有留言:

發佈留言