2024年2月11日星期日

車公廟求籤|解籤師傅也有「禁地」? 「為香港解籤都要小心啲,怕講錯嘢」

 車公廟求籤|解籤師傅也有「禁地」? 「為香港解籤都要小心啲,怕講錯嘢」


每逢大年初二,不少人都會到車公廟求靈籤。求籤容易解籤難,有解籤師傅表示, 為香港解籤都要「小心一啲,怕講錯嘢」,被問到香港運程,師傅著記者不要問,「你問呢啲嘢,我點答你呀,分分鐘『唱衰香港』,所以唔講得笑架,只有『唱好香港』,香港越嚟越好、國家繁榮。」

攝影:劉貳龍、Nasha Chan


黃師傅說,一年最多生意的日子,是接近過年。

78 歲的黃師傅 ,20 年前受傷斷指,不欲言休,找師父學習風水命理,此後在車公廟外擺站,至今約 20 餘年。他每日都自行在車公廟設陣:架起雨傘、擺好桌子,為人「指點迷津」。他家住附近,到車公廟外解簽只求「有啲細藝做吓」。

今年解籤人流較少

黃師傅說,一年最多生意的日子,是接近過年。今年他如同往年,在車公廟外租了個棚位,兩萬多元投得 15 日,為人求籤。「年年都係價高者得;好似投地咁咋嘛,不過而依啲地就唔得啦,流標。」

他憶述,往時曾以 4000 元投得棚位,大歎棚位都貴了不少,只盼今年不會蝕錢。他認為自己的生意額與上年差不多,「你又唔好話唔好,話唔好又唔掂,呢啲屬於香港問題,經濟唔好,咁你點呀?」 

何解師傅如此悲觀?皆因他認為,今年解籤整體人流較少,「有人北上、有部分人去外國、有部分人移民,老嘅又走咗(死咗), 後生仔有部手機又未必會揾你,所以今年環境應該麻麻哋。」此外,近年拜車公的人有不少是菲律賓、泰國人,同時有內地人,「但佢未必走來嘛,佢哋連酒店都唔住」,拜車公的本地人,平日較少。

鄉議局主席劉業強在車公廟為香港求得第 15 籤中籤。

「話今年係好都係呃你嘅」

他續談到 2024 年運程,黃師傅沒加思索就說:「好似美斯請咗嚟唔落場,呃你嘅,所以話今年係好都係呃你嘅,總括來說都是麻麻哋;河國榮都燒炭,你諗吓香港咩環境?吓?」

「只有唱好香港,講國家安全、基本法一帶一路好⋯⋯」

然後黃師傅馬上補一句:「我講香港咩環境咋,我唔係話佢唔好呀,你千祈唔好搞錯,有咩事差佬會搵我㗎嘛,陣間話我講啲嘢,話香港唔好。」黃師傅歎,現時連解籤都要解得「小心」,「有咩事問你點講?只有唱好香港,講國家安全、基本法一帶一路好,只有講好啲,有咩問題就搵你。」

為港求籤、問車公香港運程本是常事,可是健談的黃師傅表示,香港運程屬政治,著記者「不要問」,僅回覆一句:「祖國好香港好。」黃師傅說有客人會問香港運程,但他們多數不回應:「你問呢啲嘢,我點答你呀,有咩事(客人)走出出面,分分鐘『唱衰香港』,所以唔講得笑架,只有『唱好香港』,香港越嚟越好、國家繁榮。」

他續說,「你唔好問呢啲問題,問呢啲問題好麻煩,到時話『有人訪問你,你講香港唔好』,咪死得?所以我唔答呢啲。」

「一關係到政治,我哋唔講」

如果記者、教師問到個人事業運,師傅又可否指點迷津?黃師傅說,個人運程都可以解,不過解籤內容就不含政治:「一關係到政治、大陸問題香港問題,我哋唔講。」

黃師傅解籤多年,見證著港人願望不變,「姻緣、事業、財運、健康」一直為港人所求「 求來求去都是求呢啲 ,有咩好問?最緊要錢同健康,冇錢冇盛分分鐘(過世)⋯⋯」黃師傅沒有深刻的求籤人願望,他只認為。最重要是「有工做有飯食」,「講來講去都係香港好,國家好,國家穩定安全。」

「其他嗰啲唔好講呀,講出嚟唔好話你,我都唔掂。」



沒有留言:

發佈留言